همه چیز درباره‌ی درز انبساط پل

شرکت پیشگام صنعت لاستیک البرز در زمینه فروش درز انبساط پل، نئوپرن و قطعات الاستومری فعالیت دارد. این شرکت با سال‌ها تجربه و فعالیت در زمینه اجرا و فروش درز انبساط آماده ارائه خدمات و مشاوره تخصصی به مشتریان عزیز است. در این مقاله ما درباره درز انبساط پل ، روش اجرای آن و فروش درز انبساط پل اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان خواهیم داد. در ادامه ما را همراهی کنید.


درز انبساط پل چیست؟

در ساخت پل ها برای جلوگیری از خرابی پل در نوسانات دمایی و انقباض و انبساط پل از درز انبساط پل استفاده می‌شود. این محصول می‌تواند از خرابی ناشی از انقباض و انبساط، بادهای شدید، رطوبت و سایر عوامل محیطی جلوگیری کند. به علاوه به علت اصطکاک بین وسایل نقلیه و پل، درز انبساط پل سبب استحکام پل می‌شود. درز انبساط پل توانایی مقاومت در دماهای بسیار بالا و دماهای بسیار پایین، برف و رطوبت و … را دارد. از این رو در هر محیطی با هر شرایط آب و هوایی می‌توان از آن استفاده کرد. استفاده از درز انبساط در فواصل معین بستگی به نوع سازه، طول آن، نوع مصالح به کار رفته در سازه، نوع خاک و زمین و شرایط آب و هوایی دارد.

درز انبساط پل


 روش اجرای درز انبساط پل

در اجرای درز انبساط باید از مصالح مرغوب که عایق حرارت و آب هستند و قابلیت ارتجاعی بالایی دارند استفاده شود. در هر صورت انتخاب مصالح نیز با توجه به ویژگی‌های محیطی می‌تواند متفاوت باشد که با کمک متخصصان شرکت پیشگام صنعت البرز می‌توانید بهترین مصالح را برای انجام پروژه خود انتخاب کنید.


نکات مهم در اجرای درز انبساط

در ابتدا باید زیرسازی‌های لازم انجام شده و قسمتی از پل که قرار است درز انبساط پل در آنجا قرار بگیرد تخلیه شود. سطح مورد نظر باید کاملا تمیز بوده و هیچ گونه آلودگی در آن وجود نداشته باشد. فضای کنده شده که محصول تخصیص می‌یابد به هیچ وجه نباید با مصالح بنایی پر شود. سطح پل نیز باید با مصالح مستحکم پر شده و پس از انجام کارها و زیرسازی‌های لازم درز انبساط در قسمت مربوطه کار شود.


فروش درز انبساط

با توجه به مطالب گفته شده، استفاده از درز انبساط برای افزایش استحکام پل‌ها و سازه ها و افزایش امنیت جانی انسان ها ضروری است. البته همه چیز بستگی به نوع درز انبساط نیز دارد. استفاده از یک درز انبساط استاندارد می‌تواند تمام ویژگی‌هایی که بیان کردیم را به ارمغان آورد. شرکت پیشگام صنعت لاستیک البرز از درز انبساط پل ساخته شده با بهترین متریال ها استفاده کرده و به شما این اطمینان را می‌دهد که یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه خواهید داشت. تخصص ما در فروش درز انبساط پل و اجرای آن است.

درباره محمدرضا کشاورزی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *